Thursday, July 26, 2012

MAJLIS IFTAR AMAL DAN PERASMIAN HELWA PGSM


MAJLIS IFTAR AMAL DAN PERASMIAN HELWA PGSM

Assalamualaikum, kepada para peguam syarie dan keluarga dijemput pada 3/8/2012 hari Jumaat di Botanic Resort Club, Bandar Botanic, Klang.

* Majlis ini akan bermula pada jam 5.30 petang sehingga berbuka dan disediakan juga fasiliti untuk terawih dan boleh sambung makan sampai jam 10 malam.

* Bayaran sebanyak RM60 bagi dewasa dan RM30 untuk kanak kanak serta warga emas. Bayaran yang tuan/puan berikan sebahagiannya akan diserahkan kepada MISI RAMADHAN AMAL CARE MALAYSIA

*Bagi yang berhasrat untuk beriftar sambil beramal boleh membuat bayaran kepada PUAN MAISYARAH HASHIM akaun CIMB nombor 12110014709523 atau secara tunai kepada PUAN SUZIYANI BINTI JUSOH, PUAN NOORAFIZAH ABDUL AZIZ dan PUAN SHANIZAH BINTI NGATIMAN.

* Bayaran juga boleh dibuat di SEKRETARIAT PGSM dan bayar secara tunai/cek kepada CIK MASTURA.

* Majlis ini juga akan diisi oleh slot pengenalan dan kutipan bagi sumbangan misi ramadhan oleh AMAL CARE MALAYSIA bagi mengutip sumbangan membantu masyarakat muslim khususnya dan yang bukan muslim di kawasan pendalaman BORNEO terutamanya di kawasan pendalaman terutamanya yang tidak mempunyai keperluan asas hidup.

* EDARAN TABUNG AMAL JUGA AKAN DIEDARKAN SEPANJANG MAJLIS BERLANGSUNG.

* Selain itu MAJLIS INI AKAN DISERIKAN DENGAN KEHADIRAN IMAM MUDA ASYRAF yang akan memberikan pengisian sebelum kita berbuka puasa.

* Pendaftaran bermula sekarang sehingga 1/8/2012. Marilah kita tautkan kemesraan dan silaturrahim sesama kita sambil beramal.

Kami menanti panggilan anda.

No comments:

Post a Comment